Woning verlaten
Zet je energiecontract eenvoudig stop voor jouw situatie.
Ik heb de woning al verlaten
Ben je onlangs verhuisd? Dan kan je een slotfactuur aanvragen.
Verhuis je binnenkort? Dan kan je nu al vragen om je contract af te sluiten.
Verhuis je? Zet je contract stop in 3 stappen!
Meld je aan
Meld je aan op de klantenzone. Heb je nog geen account? Maak dan een account aan.
Vul je verhuisgegevens in
Ontvang je slotfactuur
Heb je een vraag?
Welke gegevens heb ik nodig om een slotfactuur aan te vragen voor mijn vorige woning?
Je slotfactuur aanvragen voor je oude woning kan je makkelijk online. Neem volgende gegevens bij de hand:
- • einddatum van het contract (= dag waarop jij de sleutels doorgeeft)
- • meterstand(en) van je elektriciteit en/of gasmeter (als er een digitale meter geïnstalleerd is, hoef je voor die energie deze gegevens niet door te geven)
- • persoonsgegevens van de nieuwe bewoner of eigenaar
- • je verzendadres voor de slotfactuur
Ik verhuis. Wat gebeurt er nu met de contracten van mijn extra diensten?
Krijg ik automatisch de slotfactuur voor mijn vorige woning nadat ik verhuisd ben?
Neen, wij maken niet automatisch een slotfactuur op wanneer je verhuisd bent naar je nieuwe woning. Je energiecontract in je nieuwe woning kan immers al beginnen terwijl je ook nog energie verbruikt in je vorige woning.
We maken een slotfactuur voor je oude adres wanneer de nieuwe bewoner zich aanmeldt of wanneer je ons zelf de nodige gegevens bezorgt. Dit kan je gemakkelijk online. Neem volgende gegevens bij de hand:
- • einddatum van het contract (= dag waarop jij de sleutels doorgeeft)
- • meterstand(en) van je elektriciteit en/of gasmeter (als er een digitale meter geïnstalleerd is, hoef je voor die energie deze gegevens niet door te geven)
- • persoonsgegevens van de nieuwe bewoner of eigenaar
- • je verzendadres voor de slotfactuur