1. Contract
Uw Contract met ENGIE bestaat uit deze Algemene Voorwaarden (AV), de Bijzondere Voorwaarden en de prijzen (BV). In geval van tegenstrijdigheid hebben de BV voorrang op de AV.
Uw Contract heeft betrekking op de levering van elektriciteit of aardgas (energie) of op de producten en/of diensten die u los van uw energie aankoopt. Er wordt telkens een afzonderlijk Contract afgesloten voor elk van deze energieën, deze producten en/of diensten.
Indien u uw zelf geproduceerde elektriciteit aan ENGIE wenst te verkopen, moet daarvoor een afzonderlijk contract gesloten worden.
Indien wij u de mogelijkheid bieden om onze contractuele voorwaarden te aanvaarden door gebruik te maken van een webformulier of e-mail of een unieke code die u telefonisch of via een webapplicatie activeert, dan vormt het feit dat u daarvan gebruik maakt een geldig bewijs in rechte van uw aanvaarding van onze contractuele voorwaarden.
Indien wij uw standaardleverancier zijn is dit Contract van toepassing krachtens de wettelijke voorschriften die ENGIE hebben aangeduid als standaardleverancier.
2. Definities
- Het Afnamepunt is het punt waar wij u elektrisch vermogen of aardgas ter beschikking stellen. Het is geïdentificeerd in de BV door een adres en heeft een unieke EAN-code.
- Het Goedkoopste Equivalent Product is ons contract dat het meest aansluit bij het Contract dat u tot nu toe had, rekening houdende met de volgende criteria: exclusief online-contract of niet, groene elektriciteit of niet, vaste of geïndexeerde energieprijs (waarbij echter geen rekening wordt gehouden met eventuele, al dan niet tijdelijke, kortingen of promoties die op dat ogenblik gelden), de duur van het contract, en de in het contract inbegrepen diensten.
- De Netwerkkosten zijn de tarieven voor het gebruik van het distributienet en voor de ondersteunende diensten, evenals de periodieke tarieven voor de aansluiting op het distributienet voor elektriciteit of aardgas, alsook de tarieven voor het gebruik van het transportnet voor elektriciteit of aardgas.
- De Ontvangstdag/Ontvangst is de derde werkdag na de verzending van het document. Een werkdag is elke dag van de week met uitzondering van zaterdagen, zondagen en wettelijke feestdagen.
3. Aanvang, duur en beëindiging
3.1. De BV bepalen de duur van het Contract. De duur van het Contract begint te lopen op de datum van aanvang van de levering. Tenzij anders bepaald in de BV, wordt een Contract van bepaalde duur verder gezet voor telkens één jaar.
De levering van energie kan maar aanvangen op voorwaarde dat:
- ENGIE als leverancier voor het Afnamepunt in het toegangsregister van de distributienetbeheerder (DNB) is geregistreerd;
- uw aansluiting al is aangesloten op het distributienet en niet buiten dienst is gesteld; en
- in het geval van een nieuwe aansluiting of een afgesloten aansluiting, de opening van de meters door de DNB is uitgevoerd.
3.2. U kan uw Contract op ieder moment beëindigen, zonder verbrekingsvergoeding, mits het respecteren van een schriftelijke opzeg van ten hoogste 3 weken vanaf de datum van het verzoek. Indien u voor het geheel van uw toegangspunten op het distributienet op jaarbasis meer verbruikt dan 100 MWh elektriciteit of 100 MWh aardgas, berekend op basis van uw geschat jaarlijks verbruik (EAV) zoals bepaald door de DNB, geldt in afwijking van het voorgaande, dat u uw desbetreffende Contract van bepaalde duur enkel kan beëindigen op het einde van de lopende duur mits een schriftelijke opzeg ten laatste 1 maand voor de afloop van de lopende periode. Indien u uw Contract beëindigt voor de afloop van de lopende duur, bent u ons een opzegvergoeding verschuldigd die gelijk is aan 3 maal de waarde van het gemiddeld verschuldigd maandbedrag berekend op basis van de 12 voorgaande maandfacturen of de laatste jaarfactuur of een kortere periode indien u nog geen 12 maanden klant bij ons bent. Indien de DNB ons meedeelt dat u van energieleverancier bent veranderd, geldt dat voor ons als voldoende kennisgeving van uw opzegging, voor zover de opzegtermijn werd gerespecteerd.
Wij kunnen een Contract van onbepaalde duur op elk moment beëindigen met een schriftelijke opzeg van 1 maand.
Wij kunnen een Contract van bepaalde duur beëindigen mits een schriftelijke opzeg ten laatste 1 maand voor de afloop van de lopende periode.
Indien wij uw standaardleverancier zijn, zullen wij het Contract enkel beëindigen in de gevallen bepaald in artikel 6.8.
3.3. Het Contract wordt automatisch beëindigd in geval van faillissement of ontbinding van één van de partijen. De bedragen die verschuldigd zijn op het moment van het faillissement of de beslissing tot ontbinding worden onmiddellijk opeisbaar. In geval van gerechtelijke reorganisatie worden alle bedragen eveneens onmiddellijk opeisbaar en kan het Contract beëindigd worden indien betaling uitblijft binnen de 15 dagen na de ingebrekestelling.
4. Wijziging van voorwaarden en prijzen
4.1. Wij kunnen op elk moment wijzigingen doorvoeren van de voorwaarden die niet in uw nadeel zijn, op voorwaarde dat wij u hiervan op voorhand informeren via documenten die u aan huis of per e-mail ontvangt en/of via onze website www.engie.be.
4.2. Voor prijswijzigingen en/of wijzigingen van de voorwaarden in uw nadeel, voor contracten van onbepaalde duur, gelden de volgende regels:
Deze prijswijzigingen en/of wijzigingen van de voorwaarden in uw nadeel kunnen wij enkel doorvoeren wanneer (1) wij u kennis geven van ons voorstel van nieuwe prijzen en/of voorwaarden per post of per email, minstens 2 maanden op voorhand (waarbij de kennisgeving, indien gedaan per post, zal geacht worden gebeurd te zijn op de Ontvangstdag, en indien gedaan per email, op de datum van zijn verzending), en (2) u uitdrukkelijk, op papier of aan de hand van een andere duurzame drager, instemt met de nieuwe prijzen en/of voorwaarden.
Indien u niet akkoord gaat met ons voorstel, dan moet u ons daarvan per post kennis geven, binnen de 2 maanden vanaf de datum dat wij u kennis hebben gegeven van de wijzigingen. Wij zullen geacht worden uw weigering te ontvangen op de Ontvangstdag. Uw kennisgeving van weigering houdt tevens automatisch in dat u uw Contract zonder kosten of schadevergoeding opzegt, om te eindigen op de dag waarop anders de nieuwe prijzen en/of voorwaarden van kracht zouden worden. U dient dan desgevallend tijdig een andere leverancier te kiezen.
Indien u niet uw akkoord met de nieuwe prijzen en/of voorwaarden uitdrukkelijk bevestigt en bovendien ook niet van leverancier bent veranderd op de dag waarop anders de nieuwe prijzen en/of voorwaarden van kracht zouden worden, dan zullen wij na nadien u blijven beleveren, maar dan aan de prijzen en voorwaarden van ons Goedkoopste Equivalent Product van onbepaalde duur. Wij zullen u de prijzen en voorwaarden van ons Goedkoopste Equivalent Product meedelen kort na de afloop van uw vorige Contract. Evenwel, indien deze prijzen en voorwaarden overeenstemmen met het voorstel dat wij u eerder hadden overgemaakt, en wij u dat bij de kennisgeving van ons voorstel hebben bevestigd, moeten wij u geen nieuwe kennisgeving doen van de prijs en/of de voorwaarden waaraan u verder wordt beleverd, en wordt u geacht te hebben ingestemd met dat voorstel.
4.3. Voor prijswijzigingen en/of wijzigingen van de voorwaarden in uw nadeel, voor contracten van bepaalde duur, gelden de volgende regels:
Deze prijswijzigingen en/of wijzigingen van de voorwaarden in uw nadeel kunnen wij enkel doorvoeren wanneer (1) wij u kennis geven van ons voorstel van nieuwe prijzen en/of voorwaarden per post of per email, minstens 2 maanden voor het einde van de lopende duur van uw Contract (waarbij de kennisgeving, indien gedaan per post, zal geacht worden gebeurd te zijn op de Ontvangstdag, en indien gedaan per email, op de datum van zijn verzending), (2) de voorgestelde nieuwe prijzen en/of voorwaarden pas van kracht worden na afloop van de lopende duur van uw Contract, en (3) u uitdrukkelijk, op papier of aan de hand van een andere duurzame drager, instemt met de nieuwe prijzen en/of voorwaarden.
Indien u niet akkoord gaat met ons voorstel, dan moet u ons daarvan per post kennis geven, tegen de einddatum van de lopende periode van uw Contract. Wij zullen geacht worden uw weigering te ontvangen op de Ontvangstdag. Uw kennisgeving van weigering houdt tevens automatisch in dat u uw Contract zonder kosten of schadevergoeding opzegt, om te eindigen op de dag waarop anders de nieuwe prijzen en/of voorwaarden van kracht zouden worden. U dient dan desgevallend tijdig een andere leverancier te kiezen.
Indien u niet uw akkoord met de nieuwe prijzen en/of voorwaarden uitdrukkelijk bevestigt en bovendien ook niet van leverancier bent veranderd bij de afloop van de lopende duur van uw Contract, dan zullen wij na die afloop u blijven beleveren, maar dan aan de prijzen en voorwaarden van ons Goedkoopste Equivalent Product van bepaalde duur. Wij zullen u de prijzen en voorwaarden van ons Goedkoopste Equivalent Product meedelen kort na de afloop van de duur van uw vorige Contract. Evenwel, indien deze prijzen en voorwaarden overeenstemmen met het voorstel dat wij u eerder hadden overgemaakt, en wij u dat bij de kennisgeving van ons voorstel hebben bevestigd, moeten wij u geen nieuwe kennisgeving doen van de prijs en/of de voorwaarden waaraan u verder wordt beleverd, en wordt u geacht te hebben ingestemd met dat voorstel.
5. Aansprakelijkheid
5.1. De netbeheerders staan in voor de continuïteit van de levering van energie en de kwaliteit van de geleverde energie overeenkomstig de bepalingen vervat in de toepasselijke wetgeving en reglementen. Bijgevolg zijn wij daarvoor niet aansprakelijk. In geval van schade ten gevolge van een onderbreking of een beperking van of onregelmatigheid in de levering van uw energie, dient u uw DNB aan te spreken.
5.2. Onverminderd het voorgaande zijn wij en u enkel aansprakelijk voor (i) onze of uw fout of die van een persoon voor wie wij of u moet instaan indien die fout het leven of de fysieke integriteit van een persoon aantast, (ii) onze of uw opzettelijke fout of van die van een persoon voor wie wij of u moet instaan, en (iii) directe materiële schade die voortvloeit uit onze of uw zware fout of van die van een persoon voor wie wij of u moet instaan en niet voor enige indirecte schade, gevolgschade, onnaspeurbare gebreken, productieverlies, winstderving, en/of verlies van inkomsten. De vergoeding van deze schade wordt in elk geval beperkt tot een jaarlijks bedrag van 5% van de jaarfactuur (voor elektriciteit of andere producten en diensten) en 3% van de jaarfactuur (voor aardgas). Bij gebreke aan een jaarfactuur wordt het gemiddeld maandbedrag van de beschikbare facturen vermenigvuldigd met 12, of bij gebreke aan beschikbare facturen wordt het overeengekomen maandelijks bedrag van de tussentijdse facturen vermenigvuldigd met 12. ENGIE en u zijn jegens elkaar niet aansprakelijk voor indirecte of gevolgschade, productieverlies, winstderving en/of gederfde inkomsten. In het algemeen zijn u en ENGIE gehouden alle nodige redelijke maatregelen te nemen tot beperking van uw schade.
5.3. Artikel 6.3, §2 van het Burgerlijk Wetboek (buitencontractuele aansprakelijkheid tussen de benadeelde partij en de hulppersoon van zijn medecontractanten) is niet van toepassing op dit Contract.
5.4. U en ENGIE nemen de verplichting op zich om de bepalingen van dit artikel ter kennis te brengen van uw/onze verzekeraar(s).
6. Facturatie – interesten en kosten – rechtzetting - ontbinding
6.1. De opname van uw meterstanden en de berekening van uw energieverbruik gebeurt door de DNB. Deze bezorgt deze gegevens aan ons, zodat wij op basis daarvan uw (maandelijkse of jaarlijkse) factuur kunnen opmaken. Indien u gekozen hebt voor energiedelen dient u ons en de DNB daarvan onverwijld te verwittigen. In geval van energiedelen zullen wij enkel rekening houden met de aangepaste meetgegevens zoals de DNB ons die bezorgt.
Indien uw meteropname maandelijks gebeurt, zal ENGIE u maandelijkse facturen sturen. Indien ENGIE uw maandelijkse verbruiksgegevens niet tijdig ontvangt van de DNB, kan ons geen enkele vertraging in de facturatie verweten worden. ENGIE behoudt zich bovendien het recht voor om de maandelijkse factuur desnoods op te maken op basis van een geschat verbruik.
Indien uw meteropname jaarlijks gebeurt, zal ENGIE u tussentijdse facturen sturen, waarbij het initieel bedrag van de tussentijdse facturen berekend wordt aan de hand van uw berekend verbruiksprofiel zoals bepaald door uw DNB. U hebt het recht ons een herziening te vragen van het bedrag van de tussentijdse facturen, in welk geval wij u binnen een redelijke termijn gemotiveerd zullen informeren of wij aan uw verzoek gevolg kunnen geven. Wij hebben het recht om het bedrag van de tussentijdse facturen aan te passen, waarbij wij ons baseren op het berekend verbruiksprofiel zoals bepaald door uw DNB, de evolutie van uw verbruik, de bestaande of toekomstige prijzen gelinkt aan uw huidige contract of contractverlenging. U hebt het recht om dergelijke herziening te weigeren binnen de 15 dagen na Ontvangst van onze kennisgeving. De tussentijdse facturen worden verrekend op het moment van uw jaarlijkse factuur. Wij berekenen uw jaarlijkse factuur over een periode van 1 jaar, of een kortere periode indien u het moment van opmaken van de jaarlijkse factuur nog geen volledig jaar klant bij ons bent. Indien wij uw verbruiksgegevens niet onmiddellijk na de meteropname ontvangen, wordt uw verbruik aangevuld met een deel berekend verbruik voor de periode tussen de meteropname en de datum van de jaarlijkse factuur. Dit berekend verbruik wordt op uw volgende jaarlijkse factuur aangepast volgens uw werkelijk verbruik voor die periode.
6.2. Uw energieverbruik is steeds opeisbaar op de vervaldag van de betrokken factuur. Onze facturen vervallen de 15de kalenderdag na de Ontvangstdag en dienen dus ook betaald te worden binnen die 15 kalenderdagen. Indien uit uw afrekening blijkt dat wij u een bedrag verschuldigd zijn, zullen wij u binnen een termijn van 15 kalenderdagen vanaf de Ontvangstdag terugbetalen. Indien wij niet over uw rekeningnummer beschikken gaat deze termijn van 15 kalenderdagen pas in vanaf het moment dat wij op de hoogte zijn gebracht van dit nummer.
6.3. Indien een fout in de facturatie wordt vastgesteld, zullen u en ENGIE overleggen om tot een oplossing te komen. U zal in elk geval het niet betwiste deel van de factuur betalen. Indien het betwiste deel van de factuur toch verschuldigd blijkt te zijn, zullen intresten verschuldigd zijn sinds de oorspronkelijke vervaldatum van de factuur, conform art. 6.5.
6.4. Rechtzetting is mogelijk tot 48 maanden na de uiterste betalingsdatum van de te verbeteren factuur. Facturen kunnen ook daarna worden rechtgezet indien een derde (de DNB bijv.) aan de oorsprong ligt van de verkeerde of laattijdige facturatie.
6.5. ENGIE heeft het recht om vanaf de vervaldatum van de factuur de betaling van intresten te vorderen, die berekend worden aan de intrestvoet voorzien in de wet van 2 augustus 2002 betreffende de betalingsachterstand bij handelstransacties of elke andere bepaling die deze wet zou vervangen. Deze intresten lopen van rechtswege en zonder ingebrekestelling. ENGIE heeft eveneens het recht om in geval van laattijdige betaling een forfaitaire schadeloosstelling aan te rekenen ten belope van 10% van het openstaande factuurbedrag, met een minimum van 50€.
6.6. Onverminderd de toepasselijke wettelijke bepalingen, zijn de kosten van herinneringen, ingebrekestellingen en invorderingen die ingevolge dit Contract door ENGIE worden gemaakt, ten uwen laste.
6.7. In de volgende gevallen kunnen wij u voor de duur van uw Contract een waarborg vragen, het bedrag van de bestaande waarborg verhogen en/of voorschotten vragen:
- indien u klant bij ons wilt worden nadat u ons gemeld hebt dat uw contract met uw vorige energieleverancier werd beëindigd omdat u uw facturen niet betaalde;
- indien u schulden bij ons hebt op het moment dat u met ons een Contract wenst te tekenen. In dit geval kunnen wij u bovendien verzoeken deze schulden eerst te voldoen;
- indien we in de 24 maanden voorafgaand aan het moment dat u opnieuw klant van ons wenst te worden of tijdens de uitvoering van uw Contract, schriftelijk contact met u hebben opgenomen, hetzij meerdere malen wegens de niet-betaling van ten minste zes facturen op hun vervaldag, hetzij ten minste driemaal wegens de niet-betaling van één enkele factuur op haar vervaldag;
- indien wij, op basis van objectieve en specifieke informatie bekomen van onafhankelijke derden kennis hebben genomen van mogelijke insolventieproblemen of uw economische of financiële situatie die aanleiding kan geven tot het niet-betalen van facturen.
De waarborg kan de vorm aannemen van een kaswaarborg of bankwaarborg, die onherroepbaar is gedurende de gehele duur van het Contract, inclusief eventuele verlengingen en/of vernieuwingen, verhoogd met 3 maanden. De waarborg en/of voorschotten kunnen bij de ondertekening van het Contract of tijdens de uitvoering ervan worden gevraagd. Het bedrag van de waarborg wordt berekend per energie zoals voorzien in de BV.
6.8. Beide partijen hebben het recht om het Contract te beëindigen, met onmiddellijke ingang en zonder rechterlijke tussenkomst, in geval van niet naleving door de andere partij van één van de essentiële verplichtingen van dit Contract, aan dewelke niet wordt verholpen binnen een termijn van 15 kalenderdagen na ingebrekestelling. Worden beschouwd als essentiële verplichtingen (niet limitatieve opsomming): de betaling van de facturen op hun vervaldatum, het stellen van een garantie of de betaling van de gevraagde voorschotten.
Indien wij naar aanleiding van een tekortkoming aan uw betalingsverplichting vragen een waarborg te stellen en/of voorschotten te betalen, en u daar niet tijdig gevolg aan geeft, hebben wij het recht om het Contract zonder nieuwe ingebrekestelling en zonder rechterlijke tussenkomst te beëindigen.
7. Volmacht
U geeft mandaat aan ENGIE om in uw naam, indien nodig, een leverancierswissel aan te vragen en uw verbruiksgegevens over de laatste 3 jaren op te vragen bij de DNB, met betrekking tot het (de) Afnamepunt(en) bepaald in de BV.
8. Vertrouwelijkheid
U en ENGIE erkennen het vertrouwelijke karakter van de bepalingen van dit Contract. Zonder wederzijdse toestemming zullen deze niet aan derden meegedeeld worden, tenzij hun mededeling vereist wordt door de wet of een publieke overheid. Worden niet als derden beschouwd: de verzekeraar burgerlijke aansprakelijkheid, de eventuele verzekeringsmakelaar, de verwerkers waarvan sprake in artikel 9, partijen die dit Contract van ENGIE zouden overnemen ingevolge artikel 10 en de DNB.
9. Bescherming van uw persoonsgegevens
9.1. ENGIE is verantwoordelijke voor de verwerking van uw persoonsgegevens. Door aanvaarding van deze Algemene Voorwaarden, geeft u aan kennis te hebben genomen van het Privacybeleid van ENGIE, dat u kan terugvinden via de link www.engie.be/nl/privacybeleid en dat samengevat is in dit artikel, en dit Privacybeleid te hebben aanvaard. In geval van tegenstrijdigheid tussen dit artikel en het Privacybeleid, heeft dit laatste voorrang. Voor elke vraag aangaande de verwerking van uw persoonsgegevens kan u ons contacteren via data.protection.be@engie.com of via post, ENGIE Belgium Data Protection Simón Bolívarlaan 36, B-1000 Brussel.
9.2. ENGIE kan uw persoonsgegevens verwerken om redenen van beheer van onze voormalige, toekomstige en huidige klanten, hetgeen o.a. omvat het beheren en het uitvoeren van uw contracten met ENGIE, het aanbieden en de promotie van producten en diensten, de goede werking van de functionaliteiten die de producten en diensten u bieden en het beheren van de toegang tot de klantenzone, de bescherming van de rechten, eigendom of veiligheid van ENGIE, van haar klanten of derden (met inbegrip van de strijd tegen fraude, het beheer van geschillen of juridische procedures, het beheer van de wettelijke of reglementaire verplichtingen van ENGIE), de boekhouding van ENGIE en het beheer van de schuldvorderingen van ENGIE (met inbegrip van de inning en/of de overdracht van schuldvorderingen aan incassobureaus). Voor het beheer van onze schuldvorderingen kunnen we de door u overgemaakte persoonsgegevens combineren met informatie (inclusief persoonsgegevens) die we van derden en/of uit publieke bronnen verkregen hebben om de inning te optimaliseren en de meest geschikte inningsmethode te bepalen (bijvoorbeeld minnelijke of gerechtelijke inning). De verwerking is gebaseerd op uw contract met ENGIE, op het gerechtvaardigde belang van ENGIE (vnl. direct marketing), op de wettelijke verplichtingen van ENGIE, of op uw toestemming. In dit laatste geval kan u uw toestemming steeds intrekken.
9.3. Uw persoonsgegevens worden verwerkt door ons en door de volgende derden om voormelde doelen te verwezenlijken: onze callcenters, de netbeheerders, onze commerciële partners (bijvoorbeeld installateurs van producten verbonden aan onze producten, zoals onder andere verwarming, zonnepanelen, isolatie), incassobureaus en tussenpersonen op wie wij een beroep doen voor het beheer van onze schuldvorderingen, onze verbonden vennootschappen (bijvoorbeeld ENGIE sa, Cozie) en de bevoegde autoriteiten. Deze derden zijn gevestigd in België, Frankrijk, Zweden, de Verenigde Staten, India en eventueel in andere landen. Indien wij samenwerken met derden die in landen buiten de EER gevestigd zijn, die niet in een adequaat beschermingsniveau voor uw persoonsgegevens voorzien, leggen wij hen contractuele verplichtingen op, goedgekeurd door een bevoegde autoriteit, die een adequaat beschermingsniveau van uw persoonsgegevens garanderen. Indien u een kopie wenst te ontvangen van deze contractuele verplichtingen, gelieve een e-mail te sturen aan data.protection.be@engie.com. Wij behouden ons het recht voor om enige vertrouwelijke informatie en voor u niet relevante informatie weg te laten uit dergelijke kopie. Uw persoonsgegevens worden niet langer bewaard dan noodzakelijk voor voormelde doelen.
9.4. U kunt toegang verkrijgen tot uw persoonsgegevens of de rechtzetting of schrapping ervan vragen via www.engie-benelux-privacy.be of door ons een brief te sturen aan ENGIE Electrabel CMT, Simón Bolívarlaan 36, B-1000 Brussel. Op dezelfde wijze kan u zich verzetten tegen de verwerking van uw persoonsgegevens of ons vragen om de verwerking ervan te beperken. U kan ons eveneens vragen uw persoonsgegevens rechtstreeks aan een andere leverancier over te maken. Via dezelfde weg kunt u uw toestemming intrekken of ons verwittigen indien u geen direct marketing meer wenst te ontvangen via telefoon, e-mail of post, met aanduiding van het(de) bedoelde communicatiemiddel(en). Indien u een klacht hebt aangaande de verwerking van uw persoonsgegevens kunt u ons contacteren zoals hiervoor vermeld of kunt u terecht bij de Gegevensbeschermingsautoriteit www.privacycommission.be.
10. Overdracht
U en ENGIE kunnen dit Contract overdragen aan een derde op voorwaarde dat deze laatste er zich voorafgaandelijk toe verbindt dit Contract na te leven. Voorafgaandelijk aan dergelijke overdracht zal de overdragende partij de andere partij schriftelijk op de hoogte brengen. In geval van overdracht van dit Contract door u, heeft ENGIE het recht om voorafgaandelijk een waarborg en/of voorschotten te vragen overeenkomstig de modaliteiten bepaald in artikel 6.7.
11. Toepasselijk recht
Elk geschil dat zich voordoet in het kader van huidig Contract is onderworpen aan het Belgisch recht. Partijen sluiten de toepassing van artikel 5.74 van het Burgerlijk Wetboek (“Verandering van omstandigheden”) uit.
Electrabel nv, Simón Bolívarlaan 36, B-1000 Brussel, België
BTW BE 0403.170.701 RPR Brussel
Datum laatste wijziging: 20 september 2024