Veelgestelde vragen
Over de aanpassing aan de Contractuele Voorwaarden en de tarieven
Contractuele Voorwaarden:
Nieuwe prijs bijkomende kosten:
De nieuwe prijzen voor bijkomende kosten zijn: 43,95€ per halfuur voor bijkomende werkuren, 78,76€ per nutteloze verplaatsing of per boete. De administratieve kosten worden niet geïndexeerd.
(De vermelde prijzen zijn 21% btw incl., het volledige overzicht vind je in je klantenzone bij ‘Prijsfiches’)
Nieuwe prijs onderhoud:
Die nieuwe prijzen voor het onderhoud van de verwarmingsketel zijn:
(De vermelde prijzen zijn exclusief btw, het volledige overzicht vind je in je klantenzone bij ‘Prijsfiches’)
Als gevolg van de inflatie en de daarmee gepaarde hogere kosten zijn wij genoodzaakt om de tarieven voor het onderhoud van de verwarmingsketel aan te passen. Daarnaast was een update van onze de Contractuele Voorwaarden noodzakelijk om in lijn te blijven met de industrienormen en om de praktische zaken voor een onderhoud beter te omschrijven.
Beide aanpassingen gaan in voege bij de start van je nieuwe onderhoudsperiode, dat is ongeveer 2 maanden na het ontvangen van onze communicatie omtrent deze aanpassingen. Je kan de startdatum van je nieuwe onderhoudsperiode ook terugvinden op je klantenzone.
Je kan je oude en nieuwe prijzen steeds raadplegen via ‘Prijsfiches’ in je klantenzone.
Ja, maar dit kan enkel door je onderhoudscontract op te zeggen. Je kan dit doen via de pagina ‘je gegevens van je verwarmingsketel’ door te klikken op de optie ‘Annuleer mijn onderhoudscontract’. Dit dient te gebeuren binnen een maand na ontvangst van de kennisgeving.
Vergeet je a.u.b. niet dat het regelmatig onderhouden van je ketel (jaarlijks voor mazout, tweejaarlijks voor gas) erg belangrijk is. Voor je eigen veiligheid (CO-intoxicatie), voor een goede werking en het efficiënt energieverbruik van je ketel. Bovendien is dit een wettelijke verplichting.
Dit kan enkel door je onderhoudscontract op te zeggen. Je kan dit doen via de pagina ‘je gegevens van je verwarmingsketel’ door te klikken op de optie ‘Annuleer mijn onderhoudscontract’. Dit dient te gebeuren binnen een maand na ontvangst van de kennisgeving.
Vergeet je a.u.b. niet dat het regelmatig onderhouden van je ketel (jaarlijks voor mazout, tweejaarlijks voor gas) erg belangrijk is. Voor je eigen veiligheid (CO-intoxicatie), voor een goede werking en het efficiënt energieverbruik van je ketel. Bovendien is dit een wettelijke verplichting.
Indien je actieve promotie geldig was voor de eerste onderhoudsperiode, dan stopt deze bij de start van je nieuwe onderhoudsperiode.
Had of heeft je een Up-contract, dan blijft je je korting behouden.
Maakt je geen zorgen, de nieuwe prijs is pas van toepassing vanaf je volgende onderhoudsperiode. Voor de huidige onderhoudsperiode verandert er niets. We raden je wel aan om je onderhoud zo snel mogelijk in te plannen via ‘je gegevens van je verwarmingsketel' op je klantenzone.