Je browser is verouderd

<p>Download de bijgewerkte versie van je&nbsp;browser.</p>

Klik hier

×

Een panne of pech in je professionele ruimte?

24/7 tot je dienst!

 

Een stroompanne, een gesprongen zekering, een geblokkeerd slot … Deze problemen kunnen je professionele activiteit grote schade toebrengen. Bovendien is het meestal moeilijk om in noodgevallen snel een expert te vinden en kan de zoektocht je kostbare tijd kosten.

Daarom bieden we je pechbijstand aan voor je zaak met een interventie binnen de 24u en bij dringende problemen met een risico op meer schade binnen de 4u.

element-24h
Voorlopige herstelling binnen de 24u
Bel ons 7/7, ook ’s nachts, in het weekend of op feestdagen. Je krijgt binnen de 24u de eerste hulp van een vakman. In dringende gevallen zelfs binnen de 4u.
element-credit-cards
Geen franchise en kosten tot €400 gedekt
element-bill
Alles op 1 factuur!
Ben je reeds klant bij ENGIE voor je energie? Je bijstand wordt toegevoegd aan je tussentijdse facturen.

* Inter Partner Assistance regelt de betaling. Enkel de bedragen boven 400€ alsook eventuele kosten voor vervangstukken boven 50€ dien je zelf te betalen aan de vakman.
 

 

Ontdek ons aanbod voor professionals

PRO ASSISTANCE

Alles voor je verwarming en voor je zaak

Verwarming

Elektriciteit

Loodgieterij en sanitair

Sloten

93,00 €/jaar

ofwel
7,75 €/maand

Teken in

Onze experts komen snel langs voor een interventie bij volgende problemen:

- loodgieterij en sanitair: geen watertoevoer, lekkende leidingen of een kraan die blijft lopen …

- verwarming: de verwarming die uitvalt, een lek in een verwarmingsbuis, problemen met sanitair warm water…

- geblokkeerde sloten, verloren sleutels …

- schade aan waterafvoer: loszittende regenpijp, verstopte dakgoot …

- elektrische installatie

In geval van onderschrijving wordt de overeenkomst gesloten met Inter Partner Assistance NV, Regentlaan 7, 1000 Brussel, 0415.591.055, RPM Brussel, een verzekeringsmaatschappij volgens het Belgisch recht, waarvoor ENGIE Electrabel NV, Simón Bolivarlaan 36, 1000 Brussel, BTW BE 0403.170.701, RPM Brussel, optreedt als verzekeringsagent.

Wat zijn de verschillende stappen?

1

Vraag je contract aan

Jij vraagt hier je PRO Assistance aan en je ontvangt een bevestiging via mail.

2

Je ontvangt je contract

Wij verwerken je gegevens en bezorgen je het contract via post.
3

Je PRO Assistance wordt geactiveerd

Na een wachtperiode van 1 maand wordt je pechbijstand actief en kan je een interventie aanvragen.

4

Afrekening

Indien je Engie klant bent, wordt het maandelijkse bedrag verrekend met je energiefactuur.

Indien je geen Engie klant bent, wordt het bedrag jaarlijks gefactureerd.
5

Schadegeval?

Geen vrees! Je belt 078 35 33 34 en onze interventiedienst komt je binnen de 24u uit de nood helpen.

element-call

Wij houden het simpel: één telefoonnummer voor alle technische problemen!

Bel 078 35 33 34. Wij sturen je binnen de 24u een betrouwbare vakman die de klus klaart. In dringende gevallen zelfs binnen de 4u.

Heb je een vraag?

Misschien staat je antwoord hier al tussen

Wat is een ENGIE contract voor pechbijstand?

arrow-right

Het contract voor pechbijstand is je eerste hulp voor een probleem in je onderneming. Heb je een verwarmingspanne, geen warm water, lekkend dak, stroompanne,… Het contract voor pechbijstand biedt je gemoedsrust. Wij staan 24/7 klaar om je te helpen bij plotse problemen.

Je kan meer informatie over de verschillende formules en dekkingen hier terugvinden.

Ik wil een contract voor pechbijstand

Ik wil een contract voor pechbijstand afsluiten.

arrow-right

Of je nu al klant bent bij ENGIE of niet, je kan heel eenvoudig een contract voor pechbijstand afsluiten voor je onderneming.

Hieronder vind je de verschillende stappen:

  1. Vraag je contract aan
    Je vraagt hier je contract voor pechbijstand aan en ontvangt een bevestiging per e-mail.

  2. Je ontvangt je contract
    Je gegevens worden verwerkt en je ontvangt je contract per e-mail en per post.

  3. Je pechbijstand wordt geactiveerd
    Na een wachtperiode van 1 maand is je contract voor pechbijstand actief en kan je een interventie aanvragen.

  4. Afrekening
    Als je klant bent bij ENGIE, wordt het maandelijkse bedrag aangerekend op je energiefactuur.
    Ben je geen klant bij ENGIE, dan wordt het bedrag jaarlijks gefactureerd.

  5. Een interventie nodig?
    Geen vrees! Wij staan 24/7 voor je klaar om je binnen de 24u uit de nood te helpen.
Ik wil een contract voor pechbijstand

Wat dekt het ENGIE contract voor pechbijstand?

arrow-right

Met het contract pechbijstand van ENGIE, kan je een interventie aanvragen binnen de 24u in de volgende situaties:

  • Bij een probleem in je onderneming (bijvoorbeeld: sanitaire verstopping, lekkend dak, elektriciteitspanne,...)
  • Bij onverwacht comfortverlies in je onderneming (bijvoorbeeld: geen warm water in de badkamer, verwarmingspanne,...)


De werkuren, verplaatsingskost en vervangonderdelen zijn inbegrepen. Als de voorlopige herstelling meer dan 400 euro kost (waarvan 50 euro voor vervangonderdelen), zal de technieker een offerte maken voor de supplementaire kost. Die kan je goedkeuren of weigeren.

Engie komt niet tussen in volgende gevallen:

  • De kosten die gemaakt werden door de Klant voor interventies die niet door een Dienstverlener werden uitgevoerd. 
  • Verplaatsingskost van 60 euro als het gebouw niet toegankelijk was.
  • Gevolgen van nalatigheid of opzettelijk wangedrag van de bewoner. 
  • Kosten veroorzaakt door een gebrek aan onderhoud.
  • Kosten ten gevolge van een probleem dat reeds gekend was voor het afsluiten van het contract voor pechbijstand.
  • Kosten van decoratieve aard.
  • Interventies die de waarde van de installatie overschrijden.
  • Interventies die onmogelijk zijn geworden ten gevolge van verbouwingen door de Klant aan het Verzekerde gebouw.
  • Gebeurtenissen die verband houden met oorlog, terrorisme, natuurrampen, enz.
  • Diensten die onmogelijk zijn in geval van overmacht of overheidsbeslissing.
  • De onderbreking van de gas-, elektriciteits- of watervoorziening te wijten aan het distributienet. 
  • De schade die rechtstreeks of onrechtstreeks wordt veroorzaakt door vervuiling.
  • De kosten aan gemeenschappelijke installaties, gemeenschappelijke ruimtes of gemeenschappelijke delen van het gebouw.
  • Kosten die niet expliciet voorzien zijn in het contract.
  • Indien in een Verzekerd gebouw na een Dringende Tussenkomst onder het Contract geen definitieve herstelling is doorgevoerd, kan ENGIE een tweede Tussenkomst voor dezelfde situatie weigeren.


Meer details over wat er wel en niet wordt gedekt in het contract voor pechbijstand, vind je in de Algemene Voorwaarden.

 


Wat is de duurtijd van een contract voor pechbijstand?

arrow-right
Het contract voor pechbijstand is van onbepaalde duur en wordt telkens na één jaar stilzwijgend verlengd.

Ik sluit een contract voor pechbijstand af, is er een wachtperiode om een interventie aan te vragen?

arrow-right
Ja, er is een wachtperiode van 1 maand. Je contract start 1 maand na de aanvraag. Heb je een probleem tijdens deze wachtperiode, dan wordt de interventie niet gedekt en zijn de kosten voor eigen rekening.

Kan ik mijn contract voor pechbijstand online beheren?

arrow-right

Ja, dat kan via je klantenzone.

Je vindt er de volgende informatie:

  • je contractformule
  • de startdatum van je contract
  • de productfiche (wat is gedekt/ wat is niet gedekt)


Je kan er ook het contract voor pechbijstand stopzetten.


Ik wil ook pechbijstand krijgen voor mijn privéwoning. Is dat mogelijk?

arrow-right

Ik heb een brandverzekering, waarom is het nuttig toch om nog een Home Assistance contract af te sluiten?

arrow-right

Waarschuwing

  •  de kosten ten gevolge van normale veroudering, slijtage of beschadiging;
  •  de normaal voorzienbare negatieve gevolgen van een nalatigheid door de bewoner van het Verzekerde gebouw of diens opzettelijke fout;
  •  de kosten ten gevolge van een duidelijk gebrek aan onderhoud en/of een fout bij het in conformiteit stellen van een centraleverwarmings- of warmwaterinstallatie;
  • de kosten van decoratieve aard;
  • de kosten ten gevolge van een probleem dat gekend was vóór het afsluiten van het Contract; 
  • ...;

Niet tevreden?

Samen op zoek naar een oplossing
  • Per telefoon : 078/35 33 34
  • Per e-mail : home@engie.com
  • Per post : ENGIE, Simón Bolivarlaan 36, 1000 Brussel