Dankzij je Smart App en je klantenzone kun je zelf een reeks gegevens wijzigen. De wijzigingen worden onmiddellijk gevalideerd en toegepast op je account:
Je kunt ook een extra naam toevoegen aan je factuur (bijvoorbeeld die van je partner of een ouder) of het adres kiezen waar je de meteropnamekaart wilt ontvangen.
Om je bankrekeningnummer gekoppeld aan je domiciliëring te wijzigen, kun je dit rechtstreeks doen in je klantenzone via deze link.
Je kan ook een extra naam op je factuur vermelden (bijvoorbeeld je partner of ouder) of kiezen op welk adres je de meteropnamekaart wilt ontvangen.
Als je geen domiciliëring hebt, registreren we automatisch de laatste rekening die heeft betaald. In geval van een tegoed wordt de terugbetaling uitgevoerd op deze rekening.
Als je een creditnota hebt, vind je nuttige informatie over de terugbetaling via deze link.
Als je een probleem tegenkomt dat niet kan worden opgelost in je klantenzone, vind je onze contactgegevens onderaan deze pagina. We kunnen je dan verder helpen met je verzoeken.
Mijn persoonlijke gegevens wijzigenIn Energiedesk
Nog geen account? Registreer je