Dit is de afrekening die je jaarlijks van ons ontvangt na opname van je meterstanden.
Deze afrekening rekent je werkelijke verbruik af en brengt je voorschotten in mindering.
De datum waarop deze factuur wordt opgemaakt is elk jaar dezelfde en kan je hier raadplegen.
In uitzonderlijke gevallen ontvangen we de nodige gegevens later dan voorzien van je distributienetbeheerder. Dit komt door problemen met het nieuwe platform, beheerd door Atrias, dat gegevens uitwisselt tussen de verschillende partijen op de energiemarkt. Bijgevolg kunnen wij ook je factuur niet op tijd opmaken.
Het spijt ons voor het ongemak. We doen alles wat binnen onze mogelijkheden ligt om de problemen zo snel mogelijk op te lossen.
Woon je in Vlaanderen, en wil je weten of er voor jouw EAN een probleem is op dit platform, kan je dit zelf nakijken op de website van Fluvius.
Wil je meer uitleg over de opbouw van de afrekening, dan kan je deze informatie raadplegen.
Ga je niet akkoord met de meterstanden of het aangerekende verbruik, raadpleeg dan de FAQ Wat moet ik doen als de meterstanden op mijn factuur niet juist zijn?
In Energiedesk
Nog geen account? Registreer je