Ik kan niet inloggen op het nieuwe Edenred Engagement platform

Het is mogelijk dat je, sinds het nieuwe platform online is gegaan (23/10/2024), problemen hebt om in te loggen op het Edenred platform.

Wat te doen?
Op de Edenred login pagina:
• Wanneer je je voor de eerste keer aanmeldt, moet je het e-mailveld invullen. Dit e-mailadres mag niet al geregistreerd zijn op het platform.
• Als je een foutmelding krijgt die zegt dat dit e-mailadres al geregistreerd is op het Edenred platform, betekent dit dat het e-mailadres al bekend is bij Edenred, maar gekoppeld is aan een andere account.
Je hebt dan twee opties om in te loggen:
1) Ofwel ga je naar de account die aan dit e-mailadres is gekoppeld. Log hiervoor in op de Engie-account van waaruit je je voor het eerst hebt aangemeld op het voordelenplatform. Door op de aanbiedingen in deze account te klikken, krijg je rechtstreeks toegang tot je voordelen.
2) Ofwel maak je een nieuwe account aan met een ander e-mailadres dan het e-mailadres dat al geregistreerd is. Zo heb je twee aparte accounts voor je voordelen. Let op: als je vouchers bestelt vanuit een account, moet je inloggen op hetzelfde account om de vouchers te downloaden.