De FOD Economie laat ons weten welke klanten recht hebben op toepassing van het sociaal tarief voor elektriciteit en aardgas, en voor welke periode.
Deze regeling werd ingevoerd zodat de klanten die hun attest krijgen via de FOD Sociale Zekerheid of de Rijksdienst voor Pensioenen of OCMW niet langer een papieren attest aan hun energieleverancier moeten bezorgen.
Het kan echter zijn dat je gegevens niet kunnen vergeleken worden of dat deze (nog) niet beschikbaar zijn. Indien je dus merkt dat je energie niet wordt gefactureerd aan het sociaal tarief, dan mag je ons alsnog een geldig attest (van één van bovenstaande instanties) bezorgen. Wij passen jouw facturen dan aan.
Je kan dit attest in pdf-formaat opladen via deze weblink engie.be/mijndocumenten. Voeg vervolgens het attest toe via de rubriek "Voeg een document toe".
Kan je ons het attest niet online bezorgen, verstuur het dan via de post op volgend adres :
ENGIE – Attesten Sociaal Tarief, Simón Bolívarlaan 36, 1000 Brussel
Het is belangrijk om je klantennummer op het attest te vermelden
In Energiedesk
Nog geen account? Registreer je