Moet ik mijn contract bevestigen en hoe doe ik dat?

Wanneer moet je je contract bevestigen?
Ben je telefonisch een contract aangegaan? Dan hebben we een bevestiging nodig van jouw contract. 
Heb je je contract afgesloten via de website? Alles is in orde, je hoeft niets meer te ondernemen.
Opmerking: Je moet je contract slecht eenmalig bevestigen, ook al loopt het over meerdere jaren. Je krijgt van ons een e-mail of brief waarbij wij je alle informatie bezorgen met betrekking tot je aangegane contract. 

Hoe bevestig ik mijn contract?
Je kan je contract op verschillende manieren bevestigen:
Via onze website, je kiest om
*  je aan te melden met een digitale sleutel (itsme, eID met kaartlezer) of
*  je klantnummer en de persoonlijke code die je van ons ontving in te geven.

Bevestig je contract hier

 

Daarnaast kan je je contract ook bevestigen via deze kanalen:
* Het gratis nummer 0800 60361: hier moet je je klantennummer en de persoonlijke code van op je contract ingeven. 
*Via post: stuur het antwoordformulier uit je contract gefrankeerd terug naar ons. Eénmaal wij deze ontvangen, is je contract bevestigd.

Weet je niet waar je de persoonlijke activatiecode kan terugvinden? Bekijk dan onze FAQ "Waar kan ik mijn persoonlijke code terugvinden om mijn contract te bevestigen?"

Veelgestelde vragen