Wat is de reden van de beëindiging van je contract?
Is het in het kader van een verhuizing?
Wij helpen je alle nodige informatie te vinden via deze pagina.
Is het in het kader van een scheiding of overlijden?
Wij helpen je alle nodige informatie te vinden via deze pagina.
Wil je van leverancier veranderen?
Je moet contact opnemen met je nieuwe leverancier, hij zal contact opnemen met je oude leverancier om de opzegging van het contract te communiceren.
Wil je één of meerdere meters definitief laten afsluiten?
Als je bijvoorbeeld van energiebron bent veranderd voor je verwarming en geen gas meer nodig hebt. In dat geval kan alleen je distributienetbeheerder je meter afsluiten.
Woon je in Vlaanderen, dan vind je meer informatie hierover op de website van Fluvius.
Woon je in het Brussels Gewest, dan vind je meer informatie hierover op de website van SIBELGA.
Om ons vervolgens te contacteren zodat we SIBELGA kunnen informeren, vind je onze contactgegevens onderaan deze pagina.
Woon je in Wallonië, dan vind je meer informatie hierover op de website van ORES.
Wil je je onderhoudscontract opzeggen?
Je vindt hierover meer informatie via deze FAQ.
In Energiedesk
Nog geen account? Registreer je