Ik heb het Basic contract en ik zie niet alle informatie in de Smart App

Met het Basic contract, heb je heel scherpe prijzen. Hierdoor heb je toegang tot een meer beperkte versie van de Smart App. Hier zijn de beperkingen van de Smart App:

  • Op het thuisscherm:

    • Geen informatie in de dagtegel

    • In de maandtegel, zie je enkel je maandelijkse verbruik. Je ziet de balk niet om de evolutie van je maandelijkse verbruik op te volgen. Je ziet ook je geschatte maandelijkse verbruik niet.

    • Geen advies in onze Tips & Tricks

  • In de grafieken:

    • Je hebt enkel toegang tot het jaarzicht, met maandelijkse verbruik

    • Geen maandzicht met dagverbruiken

    • Geen dagzicht met uurverbruiken

    • Geen maandelijks rapport

  • Andere beperkingen:

    • Je kan Smart Live niet bestellen en gebruiken

    • Indien je een elektrisch voertuig hebt, kan je het laden van je voertuig via de Smart App niet regelen

    • Je krijgt geen notificatie van de Smart App