Voer je meterstanden in?
Dan worden de gegevens bijgewerkt telkens keer je een nieuwe meterstand in de app invoert.
Heb je een digitale meter en heb je één van de automatische verbruiksgegevens geactiveerd?
Dagelijkse update (met toestemming aan Fluvius): voor het ogenblik enkel mogelijk bij de distributienetbeheerder Fluvius, andere distributienetbeheerders bieden het niet aan. ENGIE krijgt één keer per dag de door je digitale meters gemeten verbruiksgegevens van Fluvius. Dit gebeurt niet op een vast tijdstip, is niet gelijktijdig voor elektriciteit en gas, en is volledig bepaald door Fluvius.
Aangezien het om informatieve verbruiksgegevens gaat, stuurt Fluvius de gegevens van een bepaalde dag met een vertraging van 1 tot 3 dagen. Je gegevens worden dus normaal gezien elke dag bijgewerkt, maar het kan ook tot 3 dagen duren.
Zie je na 4 dagen nog steeds geen data voor (een) bepaalde dag(en)? Contacteer ons dan via de in-app chat en we kijken na of we het probleem voor je kunnen oplossen.
In Energiedesk
Nog geen account? Registreer je