Om je zo goed mogelijk te kunnen helpen, willen we graag even vragen waarom je je meterstanden wil bezorgen.
Wens je je verhuis te regelen?
Je kan je verhuis makkelijk online in orde brengen.
Wens je je meterstanden door te geven om je energieverbruik op te volgen?
Wil je de meterstanden van je jaarlijkse afrekening corrigeren?
Klik op het bedrag van je jaarlijkse factuur dat je hier in de lijst vindt (niet op de PDF). Kies “meterstand niet correct” en voer de juiste meterstand in. Je verzoek wordt dan onmiddellijk naar je distributienetnetbeheerder gestuurd. Hou er rekening mee dat de rechtzetting even kan duren. In afwachting moet je jouw afrekening niet betalen.
Wil je de meterstanden van je eindafrekening corrigeren?
Neem direct contact op met je distributienetnetbeheerder (Vlaanderen, Wallonië, Brussel) en stuur hem het energieovernamedocument. Zo zorg je voor een snelle correctie van je meterstanden. Je distributienetbeheerder (Vlaanderen, Wallonië, Brussel) helpt je ook bij vragen over de werking van je meter. Je kan een afspraak met hem maken om deze te laten controleren. In geval van correctie van je meterstanden, stuurt hij ons je gecorrigeerde verbruiksgegevens op basis waarvan wij een nieuwe eindafrekening berekenen.
In Energiedesk
Nog geen account? Registreer je