Kreeg je een rappel terwijl je de factuur reeds betaalde?
Het is mogelijk dat je betaling en de rappel elkaar gekruist hebben. In elk geval kan je je saldo via deze link nakijken.
Indien je recent een betaling uitvoerde, wacht dan een vijftal dagen alvorens je saldo te controleren.
Indien je betaling na vijf dagen nog niet zichtbaar is omdat je, bijvoorbeeld een ander rekeningnummer gebruikte, raden we je aan contact met ons op te nemen. Onze contactmogelijkheden vind je onderaan deze pagina.
Indien de vervaldatum reeds bereikt werd, kan je een betaalplan of betalingsuitstel vragen via deze link.
Om eventuele extra kosten in de toekomst te vermijden, raden wij je aan via domiciliëring te betalen. Klik hier om een domicliëring aan te vragen.
Kreeg je een rappel maar heb je je factuur niet ontvangen?
Het spijt ons dat te horen. Kijk in je online klantenzone na welke facturen er opgemaakt werden. Je kan daar ook de ontbrekende factuur bekijken en downloaden. Indien je de factuur niet ontving door problemen met de postbedeling, kan je de factuur via e-mail overwegen.
Kreeg je een rappel terwijl je je facturatie betwist?
Informeer ons hierover zo snel mogelijk. We bekijken samen met jou of je betwisting terecht is en hoe we dit kunnen oplossen. Onze contactmogelijkheden vind je onderaan deze pagina.
Kreeg je een rappel terwijl je ondertussen verhuisd bent?
Kijk na of je je verhuis hebt doorgegeven. Doe dit zo snel mogelijk indien je dit nog niet deed. Meer info over hoe je een verhuis kan doorgeven vind je in onze FAQ Welke gegevens heb ik nodig om mijn verhuis in orde te brengen?
Onze contactmogelijkheden vind je onderaan deze pagina.
Mijn saldo raadplegen
In Energiedesk
Nog geen account? Registreer je