Wil je de factuur via e-mail activeren?
Klik op deze link om deze optie te activeren. Je kan op elk moment het e-mail adres aanpassen.
Wil je het e-mail adres aanpassen?
Klik op deze link om het e-mail adres aan te passen.
Hou er wel rekening mee dat alle communicatie via e-mail wordt gestuurd naar het nieuwe adres vanaf je aanpassing.
Heb je de factuur via e-mail niet in je inbox ontvangen?
Controleer zeker even je folder met spam of ongewenste e-mail .
Controleer ook naar welk e-mail adres wij je facturen sturen via deze link. Indien het niet correct is kan je het aanpassen.
Indien dat niet de oorzaak is, kan je contact opnemen met onze klantendienst via de kanalen vermeld onderaan deze pagina.
Wil je de factuur via e-mail stop zetten?
Via deze link kan je ervoor kiezen om de factuur via e-mail te stoppen. Van zodra je deze optie activeert, worden je facturen weer via de post verstuurd.
De pagina met informatie over het beheer van je facturen kan je ook via volgende weg terugvinden: Je betaalopties
In Energiedesk
Nog geen account? Registreer je