Heb je reeds een onderhoudscontract voor je ketel bij ENGIE? Dan geniet je nu een exclusieve korting van 10%* op het eerste jaar.
Heating Assistance
De perfecte aanvulling op jouw ketelonderhoud
Wat heeft Heating Assistance jou te bieden?
Indien je een onderhoudscontract hebt voor je ketel bij ENGIE, dan geniet je 10% korting* op je Heating Assistance.
Volledige dekking
Terwijl ketelonderhoud gericht is op preventie, verzekert Heating Assistance jou in geval van onvoorziene problemen. Je bent berschermd tegen kosten tot 400€, inclusief vervangingsonderdelen tot 50€.
Snelle interventie
Met Heating Assistance kun je 24/7 rekenen op onmiddelijke bijstand. Onze vakmannen komen binnen 24 uur ter plaatse om het probleem te beoordelen en indien mogelijk voorlopige herstellingen uit te voeren.
Kosten tot 400€ gedekt**
Heating Assistance rekent geen franchise of verplaatsingskosten aan. Je kunt dus met een gerust hart de vakman laten komen, wetende dat er geen extra kosten aan verbonden zijn.**
* Korting geldig tot en met 30/06/2024 en uitsluitend voor klanten met een ketelonderhoudscontract bij ENGIE op het moment van de onderschrijving op een nieuw ‘Heating Assistance’ contract. Deze korting is uitsluitend van toepassing op het eerste jaar van het Heating Assistance-contract.
** Inter Partner Assistance regelt de betaling. Enkel de bedragen boven 400€ alsook eventuele kosten voor vervangstukken boven 50€ dien je zelf te betalen aan de vakman.
Heating Assistance
Alles voor je verwarming
75€/jaar
ofwel 6,25€/maand
-10%* voor alle klanten met een ketelonderhoudscontract bij ENGIE.
Met Heating Assistance hoef je je geen zorgen te maken over onverwachte ketelstoringen. Terwijl ketelonderhoud helpt om potentiële problemen te voorkomen, biedt Heating Assistance directe bijstand bij dringende pechgevallen met jouw ketel. Of het nu gaat om een panne aan je centrale verwarming, een lekkende leiding of een probleem met het warmwatersysteem, onze gecertificeerde vakmannen staan klaar om binnen 24 uur te helpen.
Door Heating Assistance toe te voegen aan jouw ketelonderhoud, ben je volledig gedekt voor zowel preventieve als dringende situaties. Je kunt met vertrouwen genieten van een goed functionerende ketel.
De Assistance-producten worden aangeboden door Inter Partner Assistance in samenwerking met Electrabel NV
In geval van onderschrijving wordt de overeenkomst gesloten met Inter Partner Assistance NV, Regentlaan 7, 1000 Brussel, 0415.591.055, RPM Brussel, een verzekeringsmaatschappij volgens het Belgisch recht, waarvoor ENGIE Electrabel NV, Simón Bolivarlaan 36, 1000 Brussel, BTW BE 0403.170.701, RPM Brussel, optreedt als verzekeringsagent.
Wat zijn de verschillende stappen?
Jij vraagt hier je pechbijstand voor je verwarming aan en je ontvangt een bevestiging via mail.
Indien je ENGIE klant bent, wordt het maandelijkse bedrag verrekend met je energiefactuur.
Indien je geen ENGIE klant bent, wordt het bedrag jaarlijks gefactureerd.
Heb je een vraag?
Misschien staat je antwoord hier al tussen
Je kan ons 24/7 bereiken op het telefoonnummer 078 35 33 34. We sturen dan binnen de 24 uur, een professional bij je langs om een voorlopige herstelling uit te voeren. Het aantal interventies per jaar is onbeperkt.
Deze producten hebben een duurtijd van 1 jaar met een mogelijkheid tot stilzwijgende verlenging en kunnen worden opgezegd met inachtneming van een opzeggingstermijn van 3 maanden vóór het einde van de overeenkomst.
Zie ook de infofiche verzekeringsonderneming en het beleid inzake belangenconflicten.
Op het moment dat je je verhuis aan ons doorgeeft, zetten wij het contract op het oude adres stop en maken een nieuw contract aan op je nieuwe adres. Stuur hiervoor een mail naar home.electrabel@engie.com of bel ons op 078 35 33 33.
Het aantal interventies per jaar is onbeperkt. Met een max. bedrag van 400€ per interventie*. Weet dat een gemiddelde interventie zonder Heating Assistance al gauw kan oplopen tot 700€.
Waarschuwing
Lees dus zeker wat je moet weten voor je bij ons een pechbijstandsverzekering afsluit.
Elke dekking/verzekering heeft zijn beperkingen, vergoedingsplafonds, vrijstellingen en uitsluitingen. Hieronder vindt je een illustratieve lijst van de belangrijkste uitsluitingen voor onze verzekeringsproducten:
Alle informatie kan je terugvinden in de Algemene Voorwaarden en productfiches. Lees deze zeker na vóór de ondertekening van je contract.
De Assistance producten worden gedistribueerd door Electrabel NV, optredend als verbonden verzekeringsagent (ingeschreven bij de FSMA onder nummer 114755A zoals vermeld op de volgende website : www.fsma.be/nl/verzekeringstussenpersoon) voor Inter Partner Assistance.
Deze producten zijn onderworpen aan het Belgisch recht.
Deze producten hebben een duurtijd van 1 jaar met een mogelijkheid tot stilzwijgende verlenging en kunnen worden opgezegd met inachtneming van een opzeggingstermijn van 3 maanden vóór het einde van de overeenkomst.
Niet tevreden?
Samen op zoek naar een oplossing
In geval van een klacht, nodigen wij je uit contact op te nemen met de Klantendienst van ENGIE:
Dan kan je terecht bij de Ombudsman van de verzekeringen, de Meeûsplantsoen 35 te 1000 Brussel of op www.ombudsman-insurance.be/nl/contact-ombudsman
Meer goede zorgen voor je verwarming
Is je ketel meer dan 15 jaar oud? Dan bespaar je tot 30% energie met een nieuwe verwarmingsketel.