Je browser is verouderd

<p>Download de bijgewerkte versie van je&nbsp;browser.</p>

Klik hier

×


FAQ

Waarom aanvaardt ENGIE tijdelijk geen offerteaanvragen meer voor zonnepanelen en thuisbatterijen?

arrow-right

In 2022 hebben we een groot aantal offerteaanvragen ontvangen voor zonnepanelen en thuisbatterijen. De hoge vraag heeft gevolgen gehad voor onze installatieplanning en de beschikbaarheid van essentiële onderdelen voor fotovoltaïsche installaties. Helaas hebben we de installatie van meerdere klanten ook moeten uitstellen hierdoor.


Om deze reden hebben we sinds november 2022 tijdelijk de verkoop van zonnepanelen stopgezet om ons volledig te concentreren op lopende en geplande installaties. Op dit moment hebben we weer de benodigde producten en hebben we onze installatiecapaciteit vergroot. We zullen binnenkort in staat zijn om nieuwe offerteaanvragen te verwerken. Als je op de hoogte wilt worden gehouden, nodigen we je uit om je contactgegevens achter te laten via onze wachtlijst. We bedanken je voor je geduld.


Wanneer zal ENGIE contact met je opnemen over de verwerking van je offerteaanvraag?

arrow-right

We zullen binnenkort in staat zijn om nieuwe offerteaanvragen te verwerken. Ondertussen concentreren we ons op de laatste lopende installaties, zodat we de komende installatieplanning kunnen verlichten. Op die manier kunnen we jou binnenkort een snelle installatie en een uitstekende service bieden. We zullen contact met je opnemen om meer informatie over je project te krijgen en om te controleren of je dak geschikt is voor zonnepanelen. Als je wilt, kun je alvast onze snelle test doen waarmee in enkele vragen wordt beoordeeld of je dak geschikt is.


Word ik gecontacteerd van zodra ik opnieuw een offerte kan aanvragen voor zonnepanelen/thuisbatterij?

arrow-right

Natuurlijk. Als je je inschrijft op onze wachtlijst, zullen we binnenkort contact met je opnemen om meer informatie over je project te verkrijgen en te beoordelen of je dak geschikt is voor zonnepanelen. Vervolgens word je doorverwezen naar onze partner Sungevity om je project voort te zetten.

 

Als je je in 2022 op onze wachtlijst hebt ingeschreven, zullen we persoonlijk contact met je opnemen zodra we je aanvraag kunnen verwerken.


Ik had me in 2022 ingeschreven op de wachtlijst, ontvang ik een offerte?

arrow-right

Als je al in 2022 op onze wachtlijst stond, zullen we persoonlijk contact met je opnemen. Als je nog steeds op zoek bent naar een partner om je dak van zonnepanelen te voorzien of een thuisbatterij te installeren, kunnen we een offerte op maat voor je maken met al onze aandacht. Het is niet nodig dat je je inschrijft op de nieuwe wachtlijst.