Een panne of pech in je professionele ruimte?
24/7 tot je dienst!
Een stroompanne, een gesprongen zekering, een geblokkeerd slot … Deze problemen kunnen je professionele activiteit grote schade toebrengen. Bovendien is het meestal moeilijk om in noodgevallen snel een expert te vinden en kan de zoektocht je kostbare tijd kosten.
Daarom bieden we je pechbijstand aan voor je zaak met een interventie binnen de 24u en bij dringende problemen met een risico op meer schade binnen de 4u.
Wij betalen de factuur rechtstreeks aan de vakman*. Je betaalt geen verplaatsingskosten, noch franchise. Het aantal interventies per jaar is onbeperkt.
* Inter Partner Assistance regelt de betaling. Enkel de bedragen boven 400€ alsook eventuele kosten voor vervangstukken boven 50€ dien je zelf te betalen aan de vakman.
Ontdek ons aanbod voor professionals
De Assistance-producten worden aangeboden door Inter Partner Assistance in samenwerking met Electrabel NV
PRO ASSISTANCE
Alles voor je verwarming en voor je zaak
Verwarming
Elektriciteit
Loodgieterij en sanitair
Sloten
93,00 €/jaar
Onze experts komen snel langs voor een interventie bij volgende problemen:
- loodgieterij en sanitair: geen watertoevoer, lekkende leidingen of een kraan die blijft lopen …
- verwarming: de verwarming die uitvalt, een lek in een verwarmingsbuis, problemen met sanitair warm water…
- geblokkeerde sloten, verloren sleutels …
- schade aan waterafvoer: loszittende regenpijp, verstopte dakgoot …
- elektrische installatie
In geval van onderschrijving wordt de overeenkomst gesloten met Inter Partner Assistance NV, Regentlaan 7, 1000 Brussel, 0415.591.055, RPM Brussel, een verzekeringsmaatschappij volgens het Belgisch recht, waarvoor ENGIE Electrabel NV, Simón Bolivarlaan 36, 1000 Brussel, BTW BE 0403.170.701, RPM Brussel, optreedt als verzekeringsagent.
Wat zijn de verschillende stappen?
Jij vraagt hier je PRO Assistance aan en je ontvangt een bevestiging via mail.
Na een wachtperiode van 1 maand wordt je pechbijstand actief en kan je een interventie aanvragen.
Geen vrees! Je belt 078 35 33 34 en onze interventiedienst komt je binnen de 24u uit de nood helpen.
Wij houden het simpel: één telefoonnummer voor alle technische problemen!
Bel 078 35 33 34. Wij sturen je binnen de 24u een betrouwbare vakman die de klus klaart. In dringende gevallen zelfs binnen de 4u.
Heb je een vraag?
Misschien staat je antwoord hier al tussen
Het contract voor pechbijstand is je eerste hulp voor een probleem in je onderneming. Heb je een verwarmingspanne, geen warm water, lekkend dak, stroompanne,… Het contract voor pechbijstand biedt je gemoedsrust. Wij staan 24/7 klaar om je te helpen bij plotse problemen.
Je kan meer informatie over de verschillende formules en dekkingen hier terugvinden.
Of je nu al klant bent bij ENGIE of niet, je kan heel eenvoudig een contract voor pechbijstand afsluiten voor je onderneming.
Hieronder vind je de verschillende stappen:
Met het contract pechbijstand van ENGIE, kan je een interventie aanvragen binnen de 24u in de volgende situaties:
De werkuren, verplaatsingskost en vervangonderdelen zijn inbegrepen. Als de voorlopige herstelling meer dan 400 euro kost (waarvan 50 euro voor vervangonderdelen), zal de technieker een offerte maken voor de supplementaire kost. Die kan je goedkeuren of weigeren.
Engie komt niet tussen in volgende gevallen:
Meer details over wat er wel en niet wordt gedekt in het contract voor pechbijstand, vind je in de Algemene Voorwaarden.
Ja, dat kan via je klantenzone.
Je vindt er de volgende informatie:
Je kan er ook het contract voor pechbijstand stopzetten.
Een PRO Assistance-contract dekt één enkel adres. Wil je ook dekking voor je woning, dan moet je een 2e contract afsluiten. Er zijn verschillende formules voor particulieren mogelijk, ook als je voor je energie geen klant bent bij ENGIE.
Een brandverzekering en een contract voor pechbijstand dekken verschillende risico’s en bieden elk unieke voordelen. Een brandverzekering beschermt je onderneming en inboedel tegen schade door brand, inbraak, water en andere risico’s. Terwijl een contract voor pechbijstand je eerste hulp biedt bij een panne, lekkend dak, deurslot, sanitaire verstopping,... Een brandverzekering dekt achteraf de geleden schade terwijl een bijstandsverzekering je uit de nood helpt op het moment dat het probleem zicht voordoet. Ze vullen elkaar dus perfect aan.
Je kan meer informatie over de verschillende formules en dekkingen hier terugvinden.
Waarschuwing
Alle informatie kan je terugvinden in de Algemene Voorwaarden en productfiches. Lees deze zeker na vóór de ondertekening van je contract.
De Assistance producten worden gedistribueerd door Electrabel NV, optredend als verbonden verzekeringsagent (ingeschreven bij de FSMA onder nummer 114755A zoals vermeld op de volgende website : www.fsma.be/nl/verzekeringstussenpersoon) voor Inter Partner Assistance.
Deze producten zijn onderworpen aan het Belgisch recht.
Deze producten hebben een duurtijd van 1 jaar met een mogelijkheid tot stilzwijgende verlenging. De Klant kan het Contract beëindigen:
a) tenminste twee maanden voor de jaarlijkse vervaldag van het Contract;
b) op ieder moment na het verstrijken van een termijn van 1 jaar na de aanvang van het Contract indien deze een fysiek persoon is en het Contract geen, of niet hoofdzakelijk, betrekking heeft op diens professionele activiteit.
Niet tevreden?
Dan kan je terecht bij de Ombudsman van de verzekeringen, de Meeûsplantsoen 35 te 1000 Brussel of op www.ombudsman-insurance.be/nl/contact-ombudsman