Hoe maak ik een klantenzone aan?

Als je reeds klant bent bij ENGIE en online toegang wilt tot je klantenzone, is niets eenvoudiger. Om de eerste maal in te loggen heb je je klantnummer en je activeringscode nodig. Die staan ​​bovenaan je factuur en staan ook vermeld op de bevestiging van je contract.

Vind je een "login" op uw laatste factuur of op uw contract en geen activeringscode dan betekent dit dat je reeds eerder een klantenzone hebt aangemaakt. In dit geval kan je direct inloggen. Je hoeft je niet meer te registreren.
Als je je gebruikersnaam bent kwijtgeraakt, kan je onderaan op de knop klikken om deze te herstellen.
Via je professionele klantenzone kan je met enkele kliks:

  • je persoonlijke gegevens raadplegen en/of aanpassen
  • je facturen bekijken en/of afdrukken
  • je voorschot aanpassen
  • je contract beheren
  • je verbruik op de voet opvolgen
  • genieten van exclusieve voordelen

Krijg snel toegang en beheer zelf alles binnen je klantenzone.
 

Naar je klantenzone