Wat betreft je e-mailadres bij ENGIE, kan je dat op verschillende niveaus invullen:
Op het niveau van je betaalopties:
Indien je je facturen per e-mail wilt ontvangen, kan je een specifiek e-mailadres kiezen. Dit e-mailadres wordt weergegeven bij je betaalopties in je klantenzone.
Op het niveau van je klantenzone/ persoonlijke gegevens:
Om toegang te krijgen tot je klantenzone, moet je een e-mailadres hebben dat is opgenomen in je persoonlijke gegevens. Indien je je e-mailadres wenst te wijzigen, kan je dit aanpassen via deze link.
Het e-mailadres dat wordt gebruikt voor je klantenzone moet identiek zijn aan het e-mailadres dat is geregistreerd in je persoonlijke gegevens. Dit e-mailadres kan verschillend zijn van het e-mailadres dat is gekozen om je facturen te ontvangen.
Bij ENGIE zijn dit twee verschillende gegevens, er is geen automatische koppeling tussen beiden. Als je het e-mailadres voor het verzenden van je facturen wijzigt, verandert je e-mailadres voor je klantenzone niet en als je je e-mailadres voor je klantenzone wijzigt, verandert het e-mailadres van je facturen niet.
In Energiedesk
Nog geen account? Registreer je