Waarom jij als klant een bedrag terugkrijgt of moet betalen kunnen we niet op jouw maat uitleggen in deze FAQ.
Al zullen we wel proberen om duidelijkheid te scheppen.
Simpel gesteld krijg je geld terug wanneer je teveel betaald hebt en moet je bijbetalen wanneer je niet voldoende vooraf hebt betaald.
Bijbetalen kan te wijten zijn aan de wisselende weersomstandigheden, een verandering in je verbruiksgewoontes, maar ook omdat in de loop van het jaar de energieprijzen, de netwerkkosten of taksen gewijzigd zijn.
In uitzonderlijke gevallen heb je te maken met een verlies op je installatie of heb je een energievreter in huis waar je je niet van bewust bent.
Begrijp je je afrekening niet?
Bekijk dan deze FAQ om de opbouw van je factuur te begrijpen.
Heb je je factuur begrepen en ben je van mening dat ze niet correct is?
Raadpleeg dan deze FAQ om te weten welke stappen je verder kan ondernemen.
In Energiedesk
Nog geen account? Registreer je