Kan ik mijn verhuis regelen wanneer mijn gegevens geblokkeerd zitten?

Ja, dat kan.
Hou er wel rekening mee dat er vertraging kan zitten op de uitwisseling van jouw gegevens met je distributienetbeheerder. Bijgevolg kan het iets langer duren alvorens we je verhuis kunnen verwerken.
Je kan je verhuis makkelijk online doorgeven.

Neem volgende gegevens bij de hand om energie voor je nieuwe pand te regelen:

  • je nieuwe adres
  • jouw gegevens, de naam van de onderneming, het juridisch statuut, het ondernemingsnummer en eventueel het BTW-nummer (indien BTW-plichtig) 
  • dag waarop je de sleutel ontvangt (= startdatum van je energiecontract)
  • status van je meter (Hoe weet ik of mijn meter actief of afgesloten is?)
  • meternummer(s) en meterstand(en) van je elektriciteit en/of gasmeter, indien de meters actief zijn (als er een digitale meter geïnstalleerd is, hoef je voor die energie deze gegevens niet door te geven)
  • EAN-code(s) van je elektriciteit en/of gasmeter (soms vragen we je om die ook door te geven)

Klik hier en breng je energiecontract in orde.

Neem volgende gegevens bij de hand om de slotfactuur aan te vragen voor je vorige pand:

  • einddatum van het contract (= dag waarop jij de sleutels doorgeeft)
  • meterstand(en) van je elektriciteit en/of gasmeter (als er een digitale meter geïnstalleerd is, hoef je voor die energie deze gegevens niet door te geven)
  • gegevens van de nieuwe verbruiker
  • je verzendadres voor de slotfactuur

Een slotfactuur aanvragen