Je browser is verouderd

<p>Download de bijgewerkte versie van je&nbsp;browser.</p>

Klik hier

×

Eerste hulp bij pech?

Onze vakmannen staan 24/7 tot je dienst!

Kies voor pechbijstand aan huis

 

Je herkent het waarschijnlijk wel! Je wordt wakker, springt in de douche en je hebt geen water meer … Een stevige onweersbui is gepasseerd en je hebt een lek in je dak … De elektriciteit begeeft het, je weet niet hoe het komt en al het eten in je diepvries is ontdooid … Of je nu een handige harry bent of niet, onze techniekers zorgen er voor dat je zo snel mogelijk uit de nood bent geholpen.

 

element-24h
Voorlopige herstelling binnen de 24u
Bel ons 7/7, ook ’s nachts, in het weekend of op feestdagen. Je krijgt binnen de 24u de eerste hulp van een vakman. In dringende gevallen zelfs binnen de 4u.
element-credit-cards
Geen franchise en kosten tot €400 gedekt
element-bill
Alles op 1 factuur!
Ben je reeds klant bij ENGIE voor je energie? Je bijstand wordt toegevoegd aan je tussentijdse facturen.

* Inter Partner Assistance regelt de betaling. Enkel de bedragen boven 400€ alsook eventuele kosten voor vervangstukken boven 50€ dien je zelf te betalen aan de vakman.
 

Benieuwd wanneer we je uit de nood komen helpen?

Ontdek hieronder wat onze verschillende assistance pakketten dekken!

Welke formule past bij jou?

HEATING ASSISTANCE

Alles voor je verwarming

 

Verwarming

Warm water


75,00 €/jaar

ofwel 6,25 € /maand

HOME ASSISTANCE

Alles voor je verwarming en voor je woning
 

Verwarming

Sanitair

Elektriciteit

Dak

...

93,00 €/jaar

ofwel 7,75 €/maand

Kies voor pechbijstand aan huis
Efficiënt en snel geholpen
herstelling home assistance man electrabel
Pechbijstand 24/7 

Bel ons 7/7, ook ’s nachts, in het weekend of op feestdagen. Je krijgt binnen de 24u de eerste hulp van een vakman. In dringende gevallen zelfs binnen de 4u.

Binnen de 4 uur indien nodig

Een dringend geval wil zeggen dat je basiscomfort grondig verstoord is, je woning ontoegankelijk is of er gevaar is voor de bewoners.

Bv.: Je bent je sleutel kwijt en kan niet meer binnen in je huis, je verwarming is in panne gevallen in de winter en je hebt een baby of oudere persoon in je woning, je hebt een lek in je dak of in een leiding dat permanente schade kan veroorzaken aan je woning...
Eerste hulp 

Onze vakman komt ter plaatse om schade te vermijden of te beperken, en zorgt voor een voorlopige herstelling. Deze dienst dekt geen definitieve reparatie.

Bekijk al de tussenkomsten in de vergelijkende tabel.

Blijft je woning toch onbewoonbaar?
Wij zorgen dan voor een hotelkamer (max. 2 overnachtingen en 200€ in totaal).

Pech, waterschade, kortsluiting, … een onverwacht noodgeval in huis kan iedereen overkomen. Dan bel je toch even je brandverzekering en krijg je meteen hulp? Jammer genoeg is dat zeker niet altijd het geval …

Meer weten

Wat zijn de verschillende stappen?

1

Vraag je contract aan

Jij vraagt hier je pechbijstand aan huis aan en je ontvangt een bevestiging via mail.

2

Je ontvangt je contract

Wij verwerken je gegevens en bezorgen je het contract via post.
3

Je pechbijstand wordt geactiveerd

Na een wachtperiode van 1 maand wordt je pechbijstand actief en kan je een interventie aanvragen.
4

Afrekening

Indien je Engie klant bent, wordt het maandelijkse bedrag verrekend met je energiefactuur.

Indien je geen Engie klant bent, wordt het bedrag jaarlijks gefactureerd. 

5

Schadegeval?

Geen vrees! Je belt 078 35 33 34 en onze interventiedienst komt je binnen de 24u uit de nood helpen.
element-call

Wij houden het simpel: één telefoonnummer voor alle technische problemen!

Bel 078 35 33 34. Wij sturen je binnen de 24u een betrouwbare vakman die de klus klaart. In dringende gevallen zelfs binnen de 4u.

Heb je een vraag?

Misschien staat je antwoord hier al tussen

Wat is een ENGIE contract voor pechbijstand?

arrow-right
Ik wil een contract voor pechbijstand

Ik wil een contract voor pechbijstand afsluiten.

arrow-right
Ik wil een contract voor pechbijstand

Wat dekt het ENGIE contract voor pechbijstand?

arrow-right

Wat is de duurtijd van een contract voor pechbijstand?

arrow-right
Het contract voor pechbijstand is van onbepaalde duur en wordt telkens na één jaar stilzwijgend verlengd.

Ik sluit een contract voor pechbijstand af, is er een wachtperiode om een interventie aan te vragen?

arrow-right
Ja, er is een wachtperiode van 1 maand. Je contract start 1 maand na de aanvraag. Heb je een probleem tijdens deze wachtperiode, dan wordt de interventie niet gedekt en zijn de kosten voor eigen rekening.

Kan ik mijn contract voor pechbijstand online beheren?

arrow-right

Ja, dat kan via je klantenzone.

Je vindt er de volgende informatie:

  • je contractformule
  • de startdatum van je contract
  • de productfiche (wat is gedekt/ wat is niet gedekt)


Je kan er ook het contract voor pechbijstand stopzetten.


Waarom een contract voor pechbijstand afsluiten als ik reeds een woonverzekering heb?

arrow-right

Een brandverzekering en een contract voor pechbijstand dekken verschillende risico’s en bieden elk unieke voordelen. Een brandverzekering beschermt je woning en inboedel tegen schade door brand, inbraak, water en andere risico’s. Terwijl een contract voor pechbijstand je eerste hulp biedt bij een panne, lekkend dak, deurslot, sanitaire verstopping,... Een brandverzekering dekt achteraf de geleden schade terwijl een bijstandsverzekering je uit de nood helpt op het moment dat het probleem zicht voordoet. Ze vullen elkaar dus perfect aan.

Je kan meer informatie over de verschillende formules en dekkingen hier terugvinden.


 

Welke formule past bij jou?

HEATING
ASSISTANCE
Alles voor je verwarming
HOME
ASSISTANCE

Alles voor je woning

Onbeperkte aantal interventies
Panne aan centrale verwarming, boiler of warmwatersysteem
Geen stromend water, lek in leiding of verstopt sanitair
Elektrische storing (achter de teller)
Verloren of afgebroken sleutel
Glasbreuk
Lekkend dak, verstopte dakgoot
HEATING
ASSISTANCE

75,00 €/jaar


ofwel
6,25 €/maand

HOME
ASSISTANCE

93,00 €/jaar


ofwel
7,75 €/maand

HEATING
ASSISTANCE
Alles voor je verwarming
Onbeperkte aantal interventies
Panne aan centrale verwarming, boiler of warmwatersysteem
Geen stromend water, lek in leiding of verstopt sanitair
Elektrische storing (achter de teller)
Verloren of afgebroken sleutel
Glasbreuk
Lekkend dak, verstopte dakgoot
HEATING
ASSISTANCE

75,00 €/jaar


ofwel
6,25 €/maand

HOME
ASSISTANCE

Alles voor je woning

Onbeperkte aantal interventies
Panne aan centrale verwarming, boiler of warmwatersysteem
Geen stromend water, lek in leiding of verstopt sanitair
Elektrische storing (achter de teller)
Verloren of afgebroken sleutel
Glasbreuk
Lekkend dak, verstopte dakgoot
HOME
ASSISTANCE

93,00 €/jaar


ofwel
7,75 €/maand

Waarschuwing

  •  de kosten ten gevolge van normale veroudering, slijtage of beschadiging;
  •  de normaal voorzienbare negatieve gevolgen van een nalatigheid door de bewoner van het Verzekerde gebouw of diens opzettelijke fout;
  •  de kosten ten gevolge van een duidelijk gebrek aan onderhoud en/of een fout bij het in conformiteit stellen van een centraleverwarmings- of warmwaterinstallatie;
  • de kosten van decoratieve aarde;
  • de kosten ten gevolge van een probleem dat gekend was vóór het afsluiten van het Contract; 
  • ...;
Niet tevreden?
Samen op zoek naar een oplossing
  • Per telefoon : 078 35 33 34
  • Per post : ENGIE, Simón Bolivarlaan 36, 1000 Brussel
Meer goede zorgen voor je verwarming
familie bespaar verwarmingsketel cv zetel electrabel
Bespaar met een nieuwe verwarmingsketel
Is je ketel meer dan 15 jaar oud? Dan bespaar je tot 20% energie met een nieuwe verwarmingsketel.
Ontdek onze aanpak
Snelle en professionele herstellingen
Doet je verwarming het niet meer? Dan helpt een erkende hersteller uit jouw buurt je zo snel mogelijk uit de nood.
Bekijk de hersteldienst
Altijd een tijdig onderhoud van je ketel
Hoe vaak? Wanneer? Door wie? Laat dat maar aan ons over. Wij bellen jou wanneer je ketel een nieuwe onderhoudsbeurt nodig heeft.
Bekijk het ketelonderhoud